We werden gecontacteerd door het urgentiecomité omdat het hitteprotocol aangeeft dat de voorspelde temperaturen morgenavond nog steeds boven de toegelaten maxima voor U12 en U15 liggen. Hun advies is
We vlammen voor het goede doel maar we zouden geen wielerliefhebbers zijn als we eens niet even op een veilige manier het maximum uit ons geliefde stalen ros kunnen halen. Tijdens de actie van de Warm
Opmerkingen